Calea Grivitei in apropiere de Gara, la intersectia cu Buzesti pe vremea cand traficul auto abia daca se resimtea.
Strada Lipscani din actualul Centru Istoric al capitalei unde sunt situate majoritatea barurilor si cluburilor.
Piata Lahovari ce actualmente este cu mult mai restransa datorita constructiilor aparute ulterior.
Piata Rosetti cu strazi libere, trotuare largi si vegetatie mai multa decat in ziua de azi, un loc ideal pentru promenada cetatenilor.
Splaiul Independentei sau cum se numea inainte, Cheiul Dambovitei, in apropierea Parcului Izvor.
Traficul din centrul Bucurestiului intr-o zi obisnuita si mijloacele de transport din perioada interbelica.
Bulevardul Elisabeta in putinele sale zile aglomerate si piateta din apropiere ce a fost desfiintata in favoarea altor constructii.
Calea Victoriei intr-o zi de duminica si cozile la numeroasele magazine ce se aflau aici, in lipsa Mall-urilor actuale.
Podul Izvor ce leaga Splaiul de Bulevardul Elisabeta, cu un peisaj ce astazi este total de nerecunoscut.
Palatul Telefoanelor si zona din apropierea sa unde se gaseau numeroase magazine si cladiri de birouri.
Palatul Ministerului Domeniilor o institutie impunatoare ce se ocupa de dezvoltarea spatiilor urbane si rurale.
Piata Universitatii impreuna cu statuile sale reprezentative si tramvaiul ce odinioara circula pe acolo.
Gara de Nord si imprejurimile ce ofereau mult mai mult spatiu pietonilor si mult mai putin masinilor.
Sursa : http://www.urbanblog.ro/bucurestiul-de-altadata/
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu